Förra veckan i ett inlägg!

 
Tisdagen startade som Vanligt lita sovmorgon & frukost innan skolan & träningen för mig. 
 
 
Eftermiddsgen tillbringade vi hemma hos goda vänner med kaffe & glass och vattenkrig för barnen. 
 
 
 
 
Onsdsgen startade bra med sovmorgon & frukost innan skolan. Vid Wilmas förskole ingång står detta fina blomster träd. Helt klart veckans blomster träd som fick mest bilder från olika vinklar. Flera föräldrar stannade till och fotograferade :) 
 
 
När barnen va på skolan va jag på möte på arbetsförmedlingen. Blev bra bemöt & fick en massa tips hur jag ska gå till väga att söka mig ut på arbetsmarknaden. Ett bra möte och en bra handläggare. 
 
 
När skolgången var klar för mina hjärta gick de på lita lov i några dagar. Tillbringade eftermiddagen ute på gården med fika & cykling och massa mys och bus. 
 
 
Vackert blomster träd på gården.
 
 
Torsdagen va en röd dag och Kristi himmelsfärds dag. Hela familjen va tillsammans och mös på och cyklade på lång promenad & köpte vattenpistoler till barnen. En massa lek på gården. Kvällen hade jag egentid med barnen och de blev vår vanliga kvälls cykel runda och massa mys ute som inne. 
 
 
 
 
 
Fredagen åkte vi ner till mina föräldrar & tillbringade några timmar på eftermiddagen med goo fika & kaffe :) Kollade igenom fotoalbum och jisses va de va en del bilder från för. Riktigt skoj att kolla igenom & vissa barnen.
 
 
På kvällen dukade vi upp lita gott & mös på balkongen ;) Vi har verkligen fått en ur mysig balkong & ännu har vi lita kvar att fixa :) Blir ett extra rum nu på sommaren ;) 
 
 
Lördagen va de dax för blogg mingel i några timmar. Riktigt trevligt event med massa härliga bloggare. Ett inlägg kommer från eftermiddagen i ett annat inlägg :) 
 
När jag va på mingel va min älskling med barnen & gjorde en massa trevliga aktiviteter. Är så glad att de funkar så bra :) 
 
 
 
Hade lyxen att bli lämnad & hämtad till minglet av min underbara familj :) Barnen hade bestämt grillning på kvällen :) En sommar kväll med grillning & massa lek och bus på gården kan inte bli bättre avslutning på dagen. 
 
 
 
Söndagen hade hela familjen sovmorgon & vakanade runt 9:30. Underbart när alla sover ut. Vi packade picknick korgen & cyklade i väg på äventyr. 
 
 
 
 
Barnen cyklade & spelade fotboll. Varm om hjärtat blir man när man ser hur mycket min älskling gör för sina bonus barn :) Att se lyckan & glädje i mina barn är det bästa som finns. 
 
 
 
 
 
Även grillning på kvällen med korv i bröd & majskolvar och massa annat gott. 
 
 
Kvällens avslutning blev rabarberpaj med vaniljsås på balkongen. 
 
Helt magisk vecka med mina hjärta har jag allt haft. Sommar värmen är bara så perfekt.