Vissa människor borde skämmas!

God förmiddag. 
 
Vissa människor borde skämmas. När någon pratar illa om mig och går bakom min rygg så kommer det alltid fram. Jag har alltid varit en glädje spridare eller försöker och göra de bästa av dagen. Visst har jag dagar som jag kan vara en bitch. 
Jag har alltid jobbat på och gjort mitt bästs,hålla ordning och reda Och jobbat på med högt tempo. Att höra varför jobbar hon kvar om hon inte klarar av det. Det kan ja säga kära kollegor jag jobbade på och trivdes och gjorde bra jobb. Att man är kort i västen & inte har rätt arbetredskap och blev arbetsskadad av alla tunga lyft ska inte bli ett samtal på jobbet för ha något att prata om. NI borde skämmas och bara hålla er glappa käft. 
Ni hade gärna fått ta över mina skador & krämper mer än gärna för detta är något jag får leva med. 
 
Saknar några av er och ni vet vem ni är :)