Vilket påsklov!

 
God morgon min vän! Vilket Påsk lov jag & barnen har haft. Började veckan med Leos lekland och en massa bus & massa kramande. Tisdagen åkte vi ner till mina föräldrar och hade en mysig dag med frisörbesök med Wilma och sen blev det mormor och morfar mys. 
 
Onsdagen sov vi länge och sen på eftermiddagen kom kompisar på besök :) 
 
 
Barnen fick varsitt påskägg av sina vänner :) Barnen kommer simma i godis när påsken är över. 
 
Torsdagen morgon besökte vi Hyllie badet i några timmar. Överlyckliga barn och en massa bus. Barnen tyckte de va extra roligt när vännerna var med och lekte med de. 
 
På kvällen kom min fina vän och barnen på kvälls mat. Massa bus och stim. Vi mammor fick lita tid att prata om livet :) 
 
William ville vissa sina vänner sin film som jag filmade honom när han skojade. 
 
Nu blir det göra oss klara sen göra lita ärende sen blir de påsk middag hos mormor & morfar.