Mamma veckan som var!

 
Barnen är så glada över Chanel & vissade stolt upp henne för klass kompisarna efter skolan i tisdags. Efter skolan blev det massa mys och lek med Chanel :) 
 
 
Försöker dra ner på socker intaget och Vissa dagar går det bättre än andra. Man märker skillnad på mina små hjärtan när socker intaget blir mindre och de blir inte så kickade som de kan bli av för mycke socker. Visst blir det sura miner när godiset inte är den mängden som innan. Det är bara att vänja sig,socker är inte bra för tänderna eller vikten. klart det ska finnas helger,kalas som flödet kan vara mera godsaker. 
 
 
Sveriges nationaldagen firade vi med sovmorgon & Ystads djurpark som uppskattades av hela familjen. 
 
 
 
 
 
 
Chanel trivs som bäst i baksätet när barnen är med och håller sällskap :) 
 
 
Torsdagen blev en lugn hemma dag :) Barnen va på student med deras pappa. Kändes konstigt att inte ha mina älsklingar hemma mitt i veckan. 
 
 
Fredsgen fixade jag en sommar sallad och korv med pasta till fredags träffen. 
 
 
Efter skolan en fredag är det alltid extra skoj med fredags besök med massa bus. Barnen sprang runt på gården och hade roligt. Härligt att se och höra dessa barn skratt av lycka :) 
 
 
 
Lördagen va vi hemma hos mormor & morfar. Grillat & massa gott blev vi bjudna på :) En lugn och mysig  lördag hade vi i deras trädgård :) 
 
 
 
På kvällen passade Chanel på att busa med barnen med dragkamp med filten ;) 
 
 
Söndagen sprang båda hjärtan Kalvin loppet vid tallriken :) Extra glada va de båda för både mamma och pappa med respektive va där och hejade på ;) 
 
Efter loppet bestämde barnen för leka med deras kompisar så de blev några timmars egentid :) På kvällen promenerade hela familjen bort till fotbolls planen och de lirade lita me deras kompisar & även älskling lirade lita. 
Chanel hade nog gillat att vara med och springa efter bollen men inte ok med en hund på planerna. 
 
En underbar mamma vecka hade jag allt med mina hjärtan.