Träffat mina hjärtan!

 
Vilken perfekt start man har fått denna dag. Började med ett snabbt besök med Allerginässpray till William på skolan för han hade glömt det på morgonen. Man fick extra energi efteråt & tränade på. I går ringde Wilma & bjöd in mig till hennes skola för se hur hon har en dag I skolan. Efter träningen besökte jag Wilma & fick vara delaktig med hjälpa till :) Riktigt skoj att få tillbringa några timmar med min prinsessa ;) Sen gick jag hem och på vägen mötte jag William igen när de hade ute gympa :) 
 
Helt underbart sommar väder har denna dag bjudits på. Cykla en vända till Emporia & köpta mig en eller två snygga byxdressar :) Ska tests i lugn och ro med rätt skor så får man se om de behålls eller inte. 
 
Eftermiddagen tillbringade jag på balkongen och njöt i solen & hinkade i mig kaffe.