Onsdagen den 4 April!

 
God förmiddag min vän!  Då har vi gått in i April månad och snö trillar ner från skyn då och då. Lär bli ännu en kylig månad. I dag tittar solen fram & fåglarna kvittrar så lita vår känslor får man känna på. 
 
Ännu en sjukskrivnings månad framför mig,sjukgymnasten två gånger i månaden hjälper lita för min kropp. Men tyvärr har jag fortfarande ont och stel som bara den i hela ryggen/nacken vissa stunder får man halta sig fram. Det ända jag vill bli är frisk i min kropp och kan jobba med något nytt Och må bra. 
 
I morgon blir de inom jobbet med sjukpappren och jag har så ont i magen över det för besöka stället där många pratar så mycke skit om allt och alla. Så snabbt som blixten kommer det besöket bli. 
 
Nu blir de fixa vid sig sen ta tåget in till Lund för lunch träff med en fin vän :)