Lyckliga barn!

 
I tisdags efter skolan åkte hela familjen och köpa inlines till barnen. Riktigt duktiga för vara första gången. Stadium  levererar alltid bra produkter till bra priser. Ett packet handleds,knä,armbågs skydd fick även köpas in. Lycklinga barn :) Riktigt skoj att skämma bort mina små hjärtan då och då när man märker hur glada de blir. 
 
 
Blå/gröna/svarta inlines till William & blå/svarta skydd. Perfekt till vår jackan. Wilma har lilla/svarta och samma på skydden som matchar hennes jacka. När mina små hjärtan börjar bli säkrare på åkningen kan hela familjen åka runt i området :) 
 
 
Direkt efter skolan i onsdags blev de hem om och lämna väskorna och hoppa i inlines. De blev några timmar på gården. Man ser hur kul de tycker om att åka och säkrare och säkrare blir de :) Det handlar om att hitta balansen och inte vara räd & titta framåt. Underbart att älskade våren är kommer,dok kan blåsten försvinna helt. Utomhus aktiviteter är det bästa och extra skoj nu när mina hjärtan börjar bli äldre och tycker det är skoj att vara utomhus. 
 
 
Nu har även min älskling köpt cykel. Så mina hjärtan tog en kvälls cykel runda. Själva bakade jag lita tekakor tills kvälls fikan.