Påsk mys!



Godmorgon = ) Skoj att ni kommer in varje dag & kollar om man har lämnat några spår. 
Allt är underbart här & barnen växer och denna mamma är lycklig = ) Denna helg har jag & mina små hjärtan firat påsk med nära & kära. Massa påskägg har öppnats & massa godis har intagits så man rullar nästan,haha...

I år blev det strumpor med deras favoriter,studsboll,kulor & en söt kanin klubba & tandkräm för hålla tänderna fina av allt godis från alla godis påskäggen från släkten :) 


Här inne uppdaterat jag ej bilder på barnen eller så himla mycket som jag gör på mitt privata konto på instagram. 

Önskar er alla en fin & mysig söndag.

Puss & kram! 
#1 - - Lillgarden:

Mysigt!
Jag gjorde skattjakt till barnen ett år när jag jobba hela påsken! Dom har undrat i en vecka nu vad påskharen ska hitta på i år. haha.. pressen är stor!
Ha en fin vecka!