Stolt över mig själva

Det är jag allt över mig själva. Man klarar så mycket mera än vad man tror. Ett år har gått sedan allt startade och då mådde man som värst men månaderna gick väldigt snabbt. Efter om och men skickades pappren in emot min vilja men nu i efterhand så inser jag att det blev bra ändå. Träffade världens finaste som betyder väldigt mycket för mig :) Jag hoppas och tror detta kan leda till något väldigt stort men låter livet avgöra det. 

2015 var ett tufft år och ja och mitt ex man bodde under samma tack för barnen men fan det var sjukt jobbigt. Vi bråkade och bråkade och nu efterhand så kunde man ha skött det annorlunda men det blev en stor chok för mig. Hade jag kunnat eller vi båda gjort annorlunda så hade jag gjort det. Men man kan aldrig gå tillbax och ändra för gjort är gjort. 

Efter mitt ex flyttade ändrades allt och det blev ännu jobbigare att vara från barnen men vi båda fick en sån otrolig lättnad att komna från varandra och kunna lägga mera fokus på barnen och sitt nya liv. 

Livet har gott vidare och man njuter ännu mera av livet nu som ensamstående. Jag är uppvuxen i en hel familj och tycker man inte splittrar en familj. Men nu har även jag varit där och får ändra åsikt om det. Man kan gå vidare och få det ännu bättre och bli ännu lyckligare ;) Så länge man vet att barnen har det bra hos oss båda så blir livet ännu lättare att leva. 

Vissa stunder är sjukt tuffa att vara från mina små men när man vet att de har det bra så kan man lägga fokus på sig själva och göra ett bra jobb från sig och njuta av livet till Max. Livet är för kort för lägga på fel saker. 

Sen ligger allt mycket på sig själva antingen släppa eller älta. Jag valde efter månader att lägga ner och gå vidare :) Jag är väldigt posetiv i väldigt mycket så man ser livet på ett annat sätt. All positiva stötting genom mina vänner har varit till en stor hjälp och fått ditt mig där jag är i dag :) 

Oj detta blev ett långt inlägg,men kände för skriva av sig. 

Njut av livet och gör det bästa av det. Har man varit i botten några gånger så vet man att man bygget upp sig till ännu starkare människa. 

Happy lördag :) 
#1 - - Lillgarden:

Man är oftast starkare än man tror!
Vilken resa du gjort och vilken vinst du gjort!
Önskar dig all lycka framöver!