Min vecka!

 
Veckan startade med sovmorgon & morgon mys innan skolan startade. Känns alltid i mitt mamma hjärta när mamna veckan är över. Tiden går snabbt och en vecka att planera inför kommande mamma vecka som Inleds med sommar lov :) 
 
 
 
Att planera är något som ligger mig varmt om hjärtat att planera & ordna :) Perfekt med tidningar med tips på sommar aktiviteter :) Har skrivit ner en massa som vi kan tänka oss i sommar :) 
 
 
Sommar mat är alltid gott när det är sällan man äter det. Chanel invigde sitt första tuggben på sin 10 veckors dag :) 
 
 
 
På tisdag kvällen va jag på Wilmas vernissage på förskolan :) Först startade de med sång & dans i infosalen. Man blir så varm om hjärtat när man ser hur Mycke energi lärarna lägger på barnen :) Helt underbart att få tillbringa några extra timmar med barnen på pappa veckan :) 
 
 
 
I dag va det skolavslutning och det va en fin avslutning med såg & dans i gymnastiksalen och avslutning med glass och jordgubbar i klassrumen. Kan bli lita klurigt att vara med båda så vi föräldrar delade upp oss :) Va med Wilma en stund sen avslutade med ett besök med William. Är så tacksam att mina små hjärtan har så bra fröknar och verkligen har hjälpt & lärt de en massa. Nu blir det ettan för Wilma & trean för William till hösten :) Små börjar bli stora. Längtar tills måndag morgon när jag har de på heltid och kan ha riktigt sommar lov :)