Mamma vecka!

 
Mamma veckan började perfekt med glada barn vid hämtningen. Hela familjen cyklade bort till biltema & invigde med glsss med kulör strössel :) farligt gott. Underbart att ha baren på hemma plan och med massa kramar och mys.
 
 
Tisdagen startade med sovmorgon & skola & fritids för mina hjärtan. Undertiden som mina hjärtan var på skolan passade jag på att röja undan & tvättade Och handlade mat. 
 
Min absolut favorit blomma rosa pion hade kommit in i blomster butiken så jag kunde ej låta bli att inte köpa :) Ska bli riktigt skoj om de blir någon jalapenos på min nya planta :) och extra stark skulle de Även bli :) 
 
 
 
I dag ringde klockan 06:30 och gjorde kaffe & frukost till barnen. Underbart att starta morgonen i lugn och ro och en skön morgon promenad till skolan. Hoppas av hela mitt hjärta att sommar värmen stannar hela sommaren & regnar och ger näring till naturen på natten. 
 
 
#1 - - emma:

mums med mjukglass!