Helgen som var!

 
När barnen var i skolan i fredags passade denna mamma på att slappa & handlade mat i lugn & ro på kvantum :) 

 
Mina hjärtan åkte inlines på kvällen & jag njöt i kvälls solen :)  Mina små hjärtan har världens bästa bonus pappa som gör allt för dem :) 
 
 
 
Lördagen hade vi alla sovmorgon & tog en runda ner till Vellinge blomman och fikade & kollade på alla växter & deras gård som de har fixat till. De senaste åren har de verkligen lagt massa kärlek på deras utställning som uppdkattas hos barn till vuxna. 
 
 
 
 
 
 
 
När vi ändå va i trakterna åkte vi ner till Höllviken. Barnen gillar denna lekplats som finns möjlighet att träna på deras ute gym och leka i dessa fina badhytter :) 
 
 
 
Lördagen var en mysig lördag tills kvällen kom när inlines åkte och william trillade på en stolpe och knäckte sina framtänder på kvällen :( Akuten fick ett besök av oss alla men blev hemskickade igen. William va ändå glad och följde med sin pappa hem och kollade fotboll. Tandläkaren besöktes i måndags och kommer fixa hans tÄnder. Kvällen för mig som mamma blev inte som planerat. Tankarna fans hos min prins hela tiden & läste en massa om hur de ska gå tillväga med knekta framtänder. Det viktigaste av allt är att han mår bra och allt hade kunnat varit ännu värre. Hade inte skadat sket kanske de hade varit en annan dag. Nästa vecka blir de införskaffa tandskydd till honom så han inte skadar sina tänder mera.