Mamma på heltid!

Att vara mamma Är den bästa och finaste Titlen man kan ha. Jag har skapat två fina barn som är mitt allt. När dagen kom när man skulle gå skilda vägar och inte ha mina barn på heltid föll mitt liv i bitar. Men månaderna och åren gick och nu inser man att det blev tusen gånger bättre. Mina barn har fått världens finaste bonus pappa och även en fin bonus mamma. Livet blev inte som man planerade när barnen var små men det blev ännu bättre. 
 
Jag är så tacksam att jag har en fin pappa till mina barn och veta att de har lika bra på pappa veckan som det är på mamma veckan.  
 
 
När mamma veckan är över faller mitt hjärta sönder en liten stund att säga hejdå ses om en vecka. Men ändå värmer det i mitt hjärta att veta att de kommer ha en fantastisk vecka med deras pappa. Så man får varva ner och ladda batterierna för kommande vecka.