Russkiy Toy!

 
 
 
Att hålla en överraskning för sina barn är extra skoj. En månad ca har man gått inombords och väntat för berätta och fått gömma allt man har köpt till våran hund. Onsdagen den 30 maj åkte jag och min älskling till Öland & hämtade hem Chanel :) Torsdagen till söndagen fick man gömma sig nästan för inga kompisar skulle se oss eller berätta. Några såg & berättade men mina hjärta trodde inte på de. Men i måndags hämtade jag hem barnen & när vi promenerade hem kom de vanliga frågorna efter en vecka från varandra vad har ni gjort och då berättade jag vad vi hade gjort men nämde inget om Chanel. William sa rakt ut mamma jag vill ha en hund & försökte testa mig men sa varför vill du det???svaret jag vet inte. När vi kom hem sa william varför har vi hund saker sa vi har lånat en av hundarna i familjen & han okej,,Sa till de båda nu går vi ut på balkongen & säger hej till Milo och när de kom ut och såg,,direkt sa det en hund men inte Milo :) Sa detta är våran överraskning och våran egen Chanel Russkiy Toy hund ;) 
 
 
Direkt gick vi ut med henne & överlyckliga barn som fick turas om att hålla i kopplet. Visst finns en viss rädsla för båda barnen nu när Chanel är en valp och väldigt nyfiken av sig Och ska hoppa och ha sig. Sa till båda barnen det får ta sin tid sen kommer de komma atumstiskt att ni kommer ligga på golvet och hunden hoppar och stutsar på de. Allt får ta sin tid. Viktigast av allt är att de är glada över henne :) 
#1 - - Hemmarecept:

Vilken underbart söt liten vovve!