Livet är underbart = )

God kväll Mina godingar!  

Har varit lita off här inne men livet flyter på. Har haft en mysig jul med mina nära & kära. Avslutade förra året med mitt hjärta & fina vänner. Bättre avslut & start kunde man inte få = ) 

Nytt år & nya utmaningar. Tänkte försöka få igång bloggen igen. Är lita kluven vad jag ska skrivas om. Har ett härligt år framför mig = ) Några blogg event,mässor/man blir 35 & gå på bröllop/några 40 års fester och massa aktiviteter med barnen & umgås massvis med mitt hjärta och mycket mera. Med andra ord ett härligt år framför mig. 

Som avslut njut av kvällen för den går inte i repris :)

Puss & kram på er! 

#1 - - Sojka:

Välkommen tillbaka! :)
Kram fina vännen! <3

Svar: Man tackar gumman = ) Nu börjar de bli kul att blogga igen när man mår så underbart bra med mina hjärtan :) kram
Mindy81

#2 - - Lisa:

Har följt din blogg under några år nu. Synd att mycket är borttaget då du hade riktigt bra recept. Måste bara fråga, har du träffat någon ny eller är det din fd som du träffar? Nyfiken! :) Kram på dig

Svar: Hej på dig ;) Kul att du följer mig än. Livar dig att det kommer komma lita recept nu Framöver,,något speciellt du är ute efter? Jodå träffade en helt underbar man i somras :) kram
Mindy81

#3 - - Anonym:

Åh kommer inte ihåg men det var jättemycket gott minns jag. Inväntar recepten med spänning! :) Lycka till med kärleken!