Godmorgon!

Hoppas att ni har haft sköna drömmar och fått skön natt sömn. Jag har sovit gott med tok förlita :) Får ta igen det till helgen. 

Jätte skoj att höra att man hade trevliga mat/bak recept innan här inne. Tyvärr har jag tagit bort allt genom åren. Klart jag kan starta med recept igen om det uppskattades = ) 

Jodå livet har gått vidare och jag har träffat ny som jag verkligen tycker jättemycket om = ) Allt förändrades över en oplanerad kväll och det sa bara klick för oss båda = ) Det är underbar känsla att vara kär,fjärilar i magen som svävar runt. Livet är underbart :) 

Ha en fin dag alla fina läsare! 


#1 - - Lillgarden:

Skönt att läsa om glädje och lycka! Det är du så väl värd!!

Svar: Hej vännen! Ja livet är underbart :) Ha en fin tisdag.
Mindy81

#2 - - Alexandra:

Det var ju tur att jag övertala dig att komma :)