Måndag den 12 April!

God eftermiddag mina fina läsare. Skoj att ni är några som kommer in dagligen & kollar om man har lämnat några spår. Har smått tappat stinget för just blogga men uppdaterar stort sätt dageligen på instagram med massa bilder.
 
Många av er har följt mig sen starten från början när bloggen startades hösten 06 & där jag bloggade om allt möjligt. Har genom åren raderat bort allt pga av olika andledningar. 
 
Förra året var det jobbigaste året jag har varit med om. Att gå i genom en skiljsmässa och inte vara överens när man har barn inblandat gör det inte de lättare. Men vi löste det i dag är vi vänner efter nästan ett års ovänner. Vi båda mår bra i våra nya förhållande och barnen har de minst lika bra hos oss båda och det är det viktigaste. 
 
Jag är så otroligt lycklig som har världens finaste älskling som betyder väldigt mycket för mig & att känna den glädje är så underbar på alla plan. Det där ödet var planerat långt innan vi visste om det att just vi skulle träffas :) 
 
Puss & kram!